torek, 28. januar 2014

3. projektna naloga: Rastrska grafika

Rastrska grafika je način shranjevanja slike z množico slikovnih pik v obliki 2D matrike. Slika je shranjena kot matrika s podatki za vsak piksel slike. Za take vrste sliko je značilno, da ob povečanju, vrtenju grafika postane nazobčana, pokvarimo lahko tudi ločljivost slike.

Rastrsko grafiko uporabljamo pri simulacijah, v programih za slikanje, na različnih področjih znanosti.
Prevzeto po povezavi, na kateri si lahko preberete tudi več podrobnosti.

Za obdelavo rastrske slike lahko uporabimo različne programe, kot so GIMP, Adobe Photoshop, Photo Raster, Krita, MyPaint, Paint, Shotwell in drugi.

Sama sem za izdelavo rastrske slike uporabila program Slikar, ki je zelo enostaven za uporabo.
Izdelala sem križanko, za katero lahko vsa gesla najdete v mojem blogu, seveda pa sem zraven priložila tudi rešitev.

Najprej sem v eni datoteki napisala navodila za gesla in to datoteko shranila v png obliki. V drugi datoteki sem naredila polja za reševanje, v tretji datoteki pa rešitev. Seveda sta tudi druga in tretja datoteka shranjeni kot png. Prvo in drugo sliko sem potem še dodatno oblikovala kot eno, prav tako v programu slikar.

Končna izdelka sta takšna:


 Rešitev križanke:


Ni komentarjev:

Objavite komentar